fredag, desember 21, 2007

Det er travle tider no desse dagane...

Kvifor kjøpe ferdig når det er så lett å lage?? Ja, det er mykje fint i butikken, men eg likar å tru at ting vert litt meir meining (og tanke) bak om ein har laga dei sjølv...(at det ikkje alltid vert vellukka er ei anna sak..hi hi). Desse korta skal delast ut blant mine naboar... Og inni er ein engel, berre sånn at det skal vera litt jule-aktig....(ja eg skal skrive nokre ord òg då...)
I dag tok eg fram litt meir julepynt (frå i fjor)...og ein av dei var denne "julestjerna" laga av streng med glitter rundt...eg har to og dei heng no på veggen i stova. Synes det vart jul med ein gong eg! Skal ikkje så mykje til...
Trur de ikkje at eg fekk nydelege blomar hjå min kjære mann i dag!! Det skjer ikkje kvar dag! Måtte vise dei då...Er dei ikkje fine? Kvite tulipanar...det er juleblomar det!

Tok seg bra ut på spisebordet! Må igjen takke for alle koslege kommentarar, blir sååå glad!! Ha ein fin kveld....

1 kommentar:

eba sa...

Å, for en koselig blogg du har! Elsker den stilen du viser, hvitt og lekkert!
Vil ønske deg en fredfull og god jul.