måndag, desember 10, 2007

Hei og hå...


Denne helga gjekk med til litt baking og rydding. Me laga pepperkaker. Og som ein tradisjon her i huset er det mor (les:meg) som står for utforminga av årets pepperkakehus...me har vore gjennom veldig mange ulike epokar. Eitt år laga eg ein eksakt kopi av huset vårt, eitt år var det alternativtenking og det vart reinsdyr med hest og slede(!), ein anna gong lage eg ei kyrje og eitt år vart det ein heil liten landsby med små pepperkakehus og trær....Ja det er berre fantasien som set grenser... men i år spurde eg eldstemann om han hadde ein ide til kva eg skulle lage?? "kan du ikkje berre lage eit heilt vanleg pepperkakehus, då?"....ja, det var slett ikkje dumt (og noko eg neppe hadde kome på sjølv) ....difor vart det slik i år...

Her er eit foreløpig bilete...Litt skeivt og merkeleg, men utruleg personleg..hi hi (PS skal pynta det snart...)

Og storasyster laga pynt til rommet sitt (difor er det ikkje igjen meir pynt...):



......eg klarte ikkje heilt å la være å lage noko annleis...Her eit lite dådyr som får plass attmed huset i år...


Tusen takk for koselege kommentarar

eg har fått på bloggen dei siste dagane!

Utruleg kjekt at nokon kikkar på bloggen min!!

2 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Du må være flink til å lage pepperkakehus, som lager så mye forskjellig!
Kos deg i førjulstida!

A Seaside House sa...

Koselig med pepperkakebaking, det får bare litt ekstra sjarm når det er litt skjevt og skakkt :) Jeg er dårlig igang med både baking og pynting, så nå er jeg her og får litt pepperkakeinspirasjon:)Kos deg videre i adventstiden!