måndag, februar 11, 2008

Eg har jammen masse rot!

Men ikkje så masse at eg har rydda sidan sist eg var her altså! Men det har vore litt vel travlet i det siste så blogging har kome litt ned på lista over prioriterte oppgåver (dessverre). Men no kan eg vise skapet (og litt av alt rotet som var i det gamle...). Brukte faktisk ein heil sundag på å rydde utav og inni samt vaske og skure det "nye" skapet.... Eg har jo litt fargerike ting og tang òg...Nedanfor eit arva servise som eg ikkje heilt har akseptert på kaffibordet enno...men det får modne litt så kanskje...


Her er det, og slik vart det:
Eg har faktisk ein smart og (litt) nevenyttig mann, så han fiksa deler av det gamle skapet slik at eg fekk ei hylle som kunne stå oppå dette skapet! Lurt! Og eg fekk endå meir plass. Det ser kanskje ikkje sånn ut på bilde men skapet er veeeeldig romsleg, tre hyller på eine sida og to hyller pluss to skuffer bak andre skapdøra...Så vart det litt sånn shabby som eg likar det....trur blåfargen får vera på ei stund....
Eg la litt "hyllepapir" inni både skuffer og hyller (berre vanleg litt tjukt gåvepapir frå Panduro).
Til sist vil eg vise dei nydelege rosene eg fekk av ei god veninne som var innom her ein dag. Det er sååå kjekt å få uventa blomar!! .... så fine og rosa! Det er berre å nyte!

Morsdag-blomane kan eg ikkje vise for dei er nesten visna...men ettersom me alltid har ein far her i huset som har bursdag enten på morsdagen, rett før eller etter (i år vart det akkurat morsdagen)så vert ikkje mor særleg lagt merke til ein slik dag...(men det må eg vel tole...??) Eg trur eg skal arrangere morsdag ein dag i mars istaden...(hi hi) Så får eg ein dag heilt for meg sjølv...

Ha ein fin fin dag alle saman! Og tusen takk for koselege kommentarar, det er alltid like kjekt og overraskande at nokon faktisk kjem innom til meg...(tjihi)

1 kommentar:

Tea Kristin sa...

Skapet ble jo kjempefint! Tøft med den blåfargen også! :)

Det er så hyggelig med friske blomster hjemme - det føles litt mer vårlig i hjemmet da! :) Ha en strålende ny uke! :)