søndag, februar 24, 2008

Her er inspirasjonen min, sant dei er fine!!?

Synes desse uglene er heilt nydelege! Det var ei slik eg prøvde å lage nedanfor...ikkje HEILT lik men men....desse kjem altså frå Pretty Littel Things sin nydelege blogg og butikk.... Ho lagar masse inspirerande saker i det bitte-vetle huset sitt...

Må kanskje lage feire slike...Men fyrst er det sofaputene som må syast ferdige...Ha ein strålande dag i regnet! Her pøsar det ned siste vinterferie dagen vår...(men det er jo vår i lufta....så pytt...)

7 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så fine ting du lager! Du er sannelig produktiv! Jeg skjønner du er venn med symaskina, det er ikke jeg. Har aldri vært det, og tror aldri jeg kommer til å bli det, heller.
Du sier det regner hos deg, her er det ikke så mye regn.Men vi har kraftig vind.

Ha en fin søndag!

hjemme bra sa...

Så søte ugler du har funnet - og laget! Ikke rart den ble godt tatt i mot av jenta.

God uke til deg

Tea Kristin sa...

Jeg koser meg med ugleinnleggene dine - de er kjempesjarmerende!!! :) Nesten så jeg må prøve å lage en selv... :)

Ljuva ro sa...

Så söta, jag blir glad av att se dem!

Rosa sa...

Oj, det var fine ugler!! Og så flink du er som teiknar mønster på frihand :)

Kjekt å lese fleire nynorsk-bloggar ;)

Anonym sa...

I wish not acquiesce in on it. I regard as warm-hearted post. Specially the designation attracted me to review the whole story.

Anonym sa...

Yes undoubtedly, in some moments I can say that I agree with you, but you may be in the light of other options.
to the article there is quiet a without question as you did in the decrease issue of this solicitation www.google.com/ie?as_q=music alarm clock 3.2 ?
I noticed the axiom you have not used. Or you partake of the pitch-dark methods of inspiriting of the resource. I take a week and do necheg