søndag, september 07, 2008

Ein stol, ein bloggar verdig...


Ja her sit eg å bloggar, medan haugen av reineklede/skitneklede og jobbpapir ligg strødd ..hihi..

Neidå så gale er det ikkje! Men av og til kjennes det slik! Me veit vel alle korleis livet kan innhente oss og med dagar der det faktisk ikkje er rom for avslapping .....livet er ikkje berre blogging! Heller ikkje hjå meg, eg MÅ ta alle haugar med klær (som har ein forbausande evne til å aldri ta slutt (!!)) før dei veks meg over hovudet...

Men NO er det reint og fint og klart for ei ny veke med (stress?) jobb, skule og barnehage...


Eg prøver faktisk å ha eit liv eg kan leve med...hihi (den var djup..) Eg meinar eg VIL ikkje stresse og kave, difor har eg klokka på 06.00...jadå, betre å stå litt tidleg opp og kunne nyte ein god frokost, enn å sluke maten ståande....(eg elskar frokost nemleg...)


Men eg er vel ikkje ein utprega morgonfugl...(ikkje snakk til meg før eg har minst to skiver innabords....), men etter det er eg blid....

Stolen ovanfor er frå kontoret, kjøpt på IKEA...herleg og god! Blomane er frå hagen...og no blømer faktisk alle rosene veldig fint! Kjempekjekt å ta inn til kvar helg...så står dei fine nesten heile veka...til helga kjem att...

Ynskjer alle som er innom ei fin ny veke!! Pust roleg og et frokost! (tjihi...)

15 kommentarer:

by Siv sa...

Jeg boikotter stress for tiden jeg og, så om det er en haug på skittenvasken eller kjøkkenet flyter, så tar jeg det når jeg føler for det...
Flotte bilder :)
Ha en riktig så flott stressfri uke
*Siv*

Tara sa...

nydelige rosa bilder:)

Vibeke sa...

Det er ALLTID så koselig å svinge innom bloggen din :o)Nydelige bilder!
Ønsker deg også en fin-fin uke.
Klem

sa...

Du må ikkje stresse, ikkje sunt for hjerte vettu :) eg stresser fint lite, gjør ting i mitt tempo og har forlengst innsett (men langtfra godtatt, hihi) at med småbarn i hus er det umulig å ha et strøkent hjem. Rent og ryddig skal det være men ellers går vi for rema sin: det enkle er ofte det beste ;) Flotte bilder du viser her! God avslappende uke til deg! Klem Anette

Blåbærpai sa...

eg puster djupt og senker skuldrane! Takk for kloke og viktige ord om å hugse nyte livet! Ynskjer deg ei sabla god og inspirerende veke!

Ingrid sa...

Ja, det er rart hvordan ting hoper seg opp av og til.. men desto bedre er det når man har tatt et skippertak en gang i blant.. i mellomtida får man bare nyte livet til tross for at det flyter litt noen steder.. hehe

Haust sa...

Så friske og reine bilete! Nydelege fargar!

Ha ei fin veke du òg! :)

Jorunn sa...

Jeg er akkurat som deg om morgenen... ikke snakk til meg før jeg har spist mine 2 brødskiver med bringebærsyltetøy, tatt et glass vann, og (ikke si det høyt)en røyk. Men da er jeg ganske greit tror jeg ;0) Det er viktig det du sier at vi ikke skal stresse. Det meste ordner seg likevel. Ro i sjelen er det viktig å ha! Da satser vi på en fin uke uten stress og mas!!

Therese sa...

Den stolen var lekker, og ville passet ypperlig inn på stuen vår ved skrivebordet. Jeg hadde jo funnet meg den perfekte stolen jeg, design, dyr, u name it. Men sambo la ned veto da det ikke var heve og senkefunksjon på den. Siden gutten sjeldent ytrer meninger når det gjelder mine huslige syssler i dette hjemmet, og atpåtil hadde et poeng så måtte han bare få viljen sin ;) Er det lenge siden du kjøpte den?

Brit. (lille meg) sa...

Det var en fin stol! Og det er viktig å sitte godt, og riktig(!) også når en blogger.. eller gjør noe annet også, for den saks skyld.
Frokosten er viktig, det har du skjønt...
Stå på, du er flink!
Ha ei god uke! Klem fra meg..

I eit hus i ein dal sa...

Ha ei flott arbeidsveke, vennen!
Fin stol har du og:)
Klemsi klemsi!

I eit hus i ein dal sa...

By the way..
Utfordring på sido mi..

mali-mo sa...

Jaaa, jeg er så enig. Her er det dype pust og frokost hver dag. Og rolig tempo ellers også igrunn, opplever iallfall hverdagene som nokså stressfrie. Men det krever litt planlegging! Når jobb, studier på begge oss voksne, og opppussingen skal kombineres med Lilemnalien som alltid settes først (selvsagt)...da må man sjonglere litt ;) Desverre er studiene det som nedprioriteres for tiden, men håper å få lest litt pensum i helgen ;)

Ellers er det riving av det gamle kjøkkenet, rommet til lillemali og spisestuen som står på programmet etter helgen. Snekkeren kommer om halvannen uke og skal rive ned vegger og sette opp nye. SÅ vi tar nok ikke vare på alt, som du roser meg for ;) Vi måtte ganske enkelt ha nytt kjøkken, og siden alle rom her er 3 x 3 meter ca, så ble det å lage et nytt rom. Men i resten av huset står alt som dengang da!

Nå skal jeg ut i hagen og plukke inn litt roser jeg også, er hjemme med lillemalien fordi barnehagen har planleggingsdag. Ønsker deg en kjempefin helg!

Brit. (lille meg) sa...

Jeg har en utfordring til deg på bloggen min! Håper du tar den...
God helg!:)

Hulda sa...

Likte stolen din godt, den så behagelig ut å sitte og kose seg i. Veldig fint heklateppe også. Og rosene er jo bare så vakre, det er godt at noe fortsatt blomstrer i hagen. :) Ønsker deg ei god helg!