søndag, september 28, 2008

Kva gjer eg på....?

Jodå eg er her... Har som regel ein plan for kvar helg. Mykje å gjera, som regel (eller mykje eg/me skulle ha gjort...hihi). Men EIN ting som mannen i huset trua med å gjera i helga var å av-ise fryseboksen...han fekk ikkje lov..(uffdå så streng eg er...) For den er altfor full! Så no skriv noralill middagslister utifrå kva me har i frysen...og då kan det hende det vert innbaka fisk på ein tysdag og fiskekaker (frosne??) på ein onsdag...For skal me tømma frysen (og av-ise den) MÅ me ETA opp mykje av det som er der...(ikkje alt sjølvsagt...!! Ein anna ting som ligg og tek plass er alle dei herlege kirsebæra eg plukka i sommar...hmmm Så eg måtte fint finne fram saftkokaren (minst ein månad før tida....meinar eg...) og sette i gang å lage saft...heldigvis har eg ei svigermor som er slutta å lage saft, slik at eg meir eller mindre har fått låne saftkokaren hennar på åremål...


Men det er faktisk utruleg enkelt å lage saft! No hadde eg nesten berre kirsebær, men for å bruka litt andre bær òg så putta eg oppi ei korg med jordbær og ei med bringebær...tjihi...kanskje det vert ein liten aroma på smaken...? Saftkokaren står på omtrent heile dagen, den går av seg sjølv, og det som kjem ut kokar eg opp med sukker...ja, då berre smakar eg det til, slik at det smakar som uutblanda saft...omtrent...Og om eg er heldig vert den IKKJE til gele...(det kan skje om du har for mykje sukker oppi...) Men denne gongen var eg heldig og safta vart kjempegod om eg skal seie det sjølv!!
Kan nett vise eit lite glimt av ein duk eg kjøpte på Fretex (saman med skapet på kjøkkenet...). Synes gult er kult...!
No skal eg slappe av med eit glass saft i den vesle gyngestolen min! Og nyte freden (når vetlatrulte søv) i eit nokolunde reint hus...


Gler meg til neste helg, for då skal eg på loppis!! Jippi!! IKKJE ofte eg får tid til det...

Håpar alle der ute har hatt ei gjevandes helg!! Ha ein fin sundag iallefall!!

Tjohei!!

8 kommentarer:

Solveig sa...

Hei:)
Det er vell litt av et prosjekt det med frysere,men greit å få spist opp en del som man kanskje ikke husker man hadde og??
Så herlig det ser ut med hjemmelaget saft:) nam nam!

Kos deg vidre;) Og ha en fin søndag!

Hulda sa...

Du har det så fint! Tar kjempefine bilder også, virkelig til inspirasjon. :)

by Siv sa...

Å misunner deg den gyngestolen, kjempeflott!
Så flink du er å lage saft. Mamma er saftkokeren i familien, så kan jeg ta meg av andre ting hehe
Ha en strålende fin søndag
*Siv*

Orlaug sa...

Hei!
So flink husmor, lagar saft og greier.....
Neste helg....loppis....YES..
det skal eg òg...på det same som du....trur eg.
Ha det bra!

Brit. (lille meg) sa...

Vet du, jeg har avrimet fryseboks nettopp. Har 2(!) Tok en tidligere, og den minste nå sist uke.
Grunnen til at jeg har to, er at jeg får så mye elgkjøtt, så jeg må ha en bare til det. Jeg kan ikke ha alt det kjøttet selv,så jeg selger og gir bort. Har to brødre som er greie til å hjelpe meg å bli kvitt noe. Den eldste tar imot alt han kan få tak i.De er en hel familie, og jeg er bare en, så det er begrenset hva jeg kan spise.

Men det er godt å få gjort unna avrimingen. Da kan man oppdage noe som man ikke husket lå der. Jeg fant iallfall noe der som jeg ikke husket jeg hadde.
Spennende med loppemarked.
Lykke til med det, du finner sikkert noe å kjøpe.
Ha en fin uke!:)

Haust sa...

Eg skjønar eg må få meg tak i ein saftkokar til neste sesong! Fekk frykteleg lyst på heimelaga saft no, ja!
Duken er kjempefin, den var du heldig med! :)

Tove E sa...

Heia!
Enig med deg at hjemmekoket saft er godt. Duken din ser veldig fin ut, slik som gyngestolen din gjør, jeg er fortsatt uten gyngestol:0(
Det med loppistur høres morsomt ut, her er det langt mellom loppisene.
Ønsker deg en fin torsdag.

mali-mo sa...

Åååå, det er så koselig hos deg! Syns du har det så fint, og det er så flott med den gyngestolen mot alt det lyse. Har en gammal brun gyngestol som skal få stå på det nye rommet til lillemalien etterhvert ;) Gleder meg til det ;)

Saftkoker virker som en genial ide. dette kan eg ikkje, men en sånn vil eg ha. Eg lagde gele og syltetøy ifjor, men då bare i en panne. Hvor får man kjøpt en sånn som dette? Loppis?

Ønsker deg (snart) en ny fin helg!!!