fredag, november 21, 2008

Litt tid takk...

Medan eg ventar på tid til å få gjort alt eg skal, kan eg like godt legge ut nokre bilete frå i fjor....Når eg ser gjennom gamle jule-bilete vert eg heilt rørt... Det er kjekt å gle seg....

Men ikkje kjekt når alt tek så masse tid!! Og eg som hadde bestemt meg for at, i år då vil eg vera ferdig med alt som heiter reising handling stress osv...FØR 1.desember! Slik at desember var via den koselege førebuinga som baking (men berre slikt me både kan ete opp og har lyst på...tjihi) og laging av dekorasjonar ute/inne med ljos og kos i små krokar av huset...


Men så går jo denne tida så frykteleg fort!! Men alltid så trøyster eg meg med eit ordtak (eg trur eg har laga sjølv..hihi): "Du får gjort mykje på ein dag"! Ja så ein dag i neste veke skal ALT gjerast!! HAHA...jo men det er sant....eg skal prøva på det....
No går helga til den vanlege oppryddinga og kanskje eit besøk til hybelguten vår...Litt jobbing og så håpar eg at eg får tatt nokre nye bilete å legga inn her...men for all del, me kan leva lenge på året som gjekk...hihi..

Dette var altså bilete frå juleførebuings-kos i fjor.... I år har eg nemleg utsett den kosen litt til...snart er eg nok i sving, eg skal "berre nett...."
Håpar alle får ei innhaldsrik helg der mykje vert gjort på ein fin måte!! Haha...
GOD HELG!



7 kommentarer:

mali-mo sa...

Koselige bilder ;) Eg skal "berre nett" alt mulig eg og, men aller først bare nett bli frisk ;) Er småsur over eksamen som gikk fløyten, men heldigvis er eg ikkje sur lenge ;)

Mine juleforberedelser starter neste helg, då skal vi montere kjøkken!!!!

Ha en fin helg ;)

Jorunn sa...

Litt tid... ja takk!! Er så jo altfor mye som skulle vært gjort! Mye man syns man MÅ gjøre, mye man burde gjøre, og ting man har lyst til å gjøre.. ;0) Fine bilder!

Karina`s hjem sa...

Sååååå mye fint, jeg fikk en herlig julestemning her jeg sitter:)
Ha en fin fredagskveld:)

Rosa sa...

åh ja, litt ekstra tid hadde vore heilt glimrande! Eg har ingen intensjonar om å vere ferdig med handling og gåver til 1. desember - syns det er ein del av kosen eg, finna akurat den rette gåva. I år planlegg eg å _lage_ ein del gåver, og då treng eg iallefall tid :)

Den adventsstaken (eller iallefall - staken med 4 ljos) var kjempesøt!

Ha ei god, kosleg og effektiv helg! :)

PillePalle sa...

Du har det så stemningsfull du! Utrolig nydelig!

Beste hilsen, Pillepalle

Haust sa...

Ja, dagane går fort! Best å ikkje legge lista for høgt, tenkjer eg. Ikkje vits i å slite seg ut på julestria, og det skal eigentleg ikkje så mykje til. Dempa belysning, blomstrar, stearinlys og kongerøykjelse - vips, så er julestemninga der! ;)

Nydelege bilete du viser i dag!

God søndagskveld.

beautiful dreamer sa...

I absolutely love the beautiful, white candleholder in these pictures. Lovely, lovely.