søndag, mars 08, 2009

Ting me kan gjere utan å forlate huset...

Ja det går ei stund mellom innlegga for tida, eg er ikkje frisk att. Og dette tærer på humøret...for å seie det mildt.

Men over til noko som er kjekt! Ein kan gjere mykje om ein berre klarar å karre seg bort til datamaskina... Og når vinterferien består mest av snytepapir og paracet, så treng nokon å einkvar ein liten oppmuntring. Hihi...eg la inn ein bestilling hjå den kjekke nettbutikken NettPynt, den kan du lese meir om i den kjekke bloggen Lykke og Lykkeliten....

Eg kjøpte blant anna desse fine matboksane til vetlatrultemor. Dei kjem frå Blafre-designe og er kjempesøte, synes eg. Kofferten er litt stor slik at matboksen får god plass, og endå er det plass til eit eple og ein yoghurt! Supert! Eg blir glad av motivet og fargane...(og kanskje litt friskare...??)






Så for å få meg sjølv i ekstra godt humør og tilføre litt vårstemning her i heimen har eg kjøpt ein stooor hortensia til stovebordet (den er ikkje kjøpt på nett altså...haha). Den skal få stå å spre friskheit og glede med sin nydelege lysblå farge...
Sidan ferien sluttar i dag, håpar eg på ei friskare og meir effektiv veke som kjem!


11 kommentarer:

Sine sa...

Blafredesignproduktene kan gjøre enhver glad. De er bare skjønne. Jeg vurderer også om jeg skal kjøpe noen bokser til seksåringen min som skal begynne på skolen til høsten.

Jeg synes du er flink til å lysne opp dystre dager og tider. Håper bedringen kommer snart slik at du kan føle deg "Tatt av våren".

Ha ei så god uke du kan.

Brit. (lille meg) sa...

Du kan dette med å lyse opp når det er trist og trasig, du!
Fine ting du har handlet på nettet,
og den hortensiaen var veldig flott! Man MÅ bli glad av å se på den!
Så vil jeg ønske deg god bedring, oh håper du kommer deg FORT igjen!
Ha ei fin uke!:)

LillaLykke sa...

Disse boksene er helt nydelige! :)

Rosa sa...

Blafre Design kjem jo med vårkjensla i små boksar. Ikkje kjekt når sykja dreg sånn ut, det veit me litt om. Og når det i tillegg er ferien som går vekk i snørr og hosting er det ekstra kjedeleg. Håpar hortensian kjem med vår og friske vibbar til Noralill-heimen!

klem

Anonym sa...

Helt enig med deg, de er kjempefine og praktiske de boksene. Mye fint inne på NettPynt.
God bedring.
Klæm

mali-mo sa...

Så flotte ting du hadde kjøpt hos Tove! Gleder meg til eg får se PYnt butikken "live" til sommeren eg ;)

Stakkars deg som er sjuk, har du fått samme elendigheten som meg så vet eg sånn omtrent kor du har det.. Eg er inne i 3 uken som halvsjuk, etter å ha hatt 2 uker som skikkelig sjuk før det. Helt UTROLIG kor langvarig dette elende var!

Håper du kommer deg fort (typisk når ferien er over ja..) God-bedring-klem ;)

mi-rachel sa...

pene bilder.
jeg liker også godt de blafreboksene :)

Jannicke sa...

Litt shopping gjør underverker,
det er jeg sikker på.
Ønsker deg en fin uke!

mette sa...

nydlige bilder, som alltid hos deg. fantastiske blomster... og blafre ja, enig, slående fett design:)

Elin G P sa...

Du har så koselig en blogg,at jeg vil så gjerne legge deg til i min bloggliste =)

Tea Kristin sa...

Håper du føler deg bedre igjen Noralill! :) Jeg har også sansen for disse metallboksene (og stort sett alt det andre de har også), og lurer på om jeg ikke må gå til innkjøp av ihvertfall en etterhvert!