laurdag, juni 06, 2009

Ein flott dag...

Fyrst i dag vil eg berre seie tuuusen takk til Fru Pink som er den som har æra av at bloggnamnet mitt kom i VG på fredag!! Eg fekk tak i eit eksemplar av avisa i dag, og jammen...der stod det noralill...Det må jo berre nytast. Det var nok mine 15 minuttar (eller var det 5?) av berømmelse det...! Og etter noko slikt så fortjener ein jo å slange seg litt i sola, eller..?

Akkurat det har eg gjort, for me har hatt, ein knallfin dag i dag! Slik såg det ut frå mitt perspektiv... liggande på graset med kaffikopp og solskinn, og det gjorde ikkje dagen verre at eg låg på den fine GreenGate soveposen til vetlatrultemor....


Eg hadde faktisk god utsikt til den nymåla garasjen vår... men den er ikkje heilt ferdig enno, så berre ein smugkikk i dag...
Men for all del, med eit lite småtroll i hus og ikkje minst to skikkeleg stooore troll så ligg ikkje mor så veeeldig lenge i graset om gongen...Før ho må hente, bringe, køyre eller lage noko.


Og som de ser så ligg det fine presangar å ventar på ei viss lita trulte i morgo. Ho har rett nok bursdag på mandag, men då vert det heller fering i barnehagen. I morgo vert det familieselskap i hagen (håpar vêret held seg....), med kake rosa is og rosa pakke...Det var ordre frå 2-åringen. Og mor måtte jo ordne med rosa pakka kan du veta... Og spør du kor gammal ho blir svarar ho konsekvent;" te årrr" (altså TRE år ikkje to...) Ikkje veit eg, men det må jo vera barnehagen som har forvirra ho slik..haha...
Resten av kvelden har eg baka kake og ordna litt rundt omkring...håpar eg kan ta nokre fine bilete i morgo...men no er det natti...
Tuuusen takk for alle kjekke kommentarar i det siste, forresten!!



13 kommentarer:

Rosa sa...

haha, dei vert tidleg bevisst epå kva dei vil ha, ja :) såg nydeleg ut å slange seg slik i graset - det vil eg òg prøva ein dag!

Gratulera med jubilanten imorgon, og lukke til med det rosa selskapet (som nok blir lekkert, om eg "kjenner" deg rett)

natti!

Anonym sa...

Gratulerer med å bli nevnt-og ikke minst med bursdagsbarnet imorgen !
Jenter er tidlig bevisst på hva de vil ha..:-)
Ha en fortsatt fin helg, klem Hege.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Brit. (lille meg) sa...

Artig at bloggnavnet ditt kom i VG!
Det var sikkert litt stas, ja.
Gratulerer med dagen til lille trultemor! 2 år er heller ikke verst. Den tiden kommer vel også at hun hadde ønsket å være yngre.......
Håper dere har like fint vær som oss, og at dere kan være ute i hagen og ha selskap---------
Jeg skal også i fødselsdagsselskap i da, men der er det bare voksne...
Ha en god søndag!:-)

hverdagsgodteri sa...

Så deilig det så ut å ligge å slappe av i gresset.:) Synes du har en koselig blogg! Gratulerer så mye med den lille!

mitt hus sa...

heisann!
Jeg ramlet tilfeldigvis innom bloggen din, og jeg forstår godt at du er nevnt i VG, for jeg synes du har en meget fin og trivelig blogg! Gratulerer!

Håper bursdagsfeiringen ble fin.

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer med dine 15..*S*

Og selvsagt gratulerer til jenta de i morgen! kos dere med feiringen...
klem

Jannicke sa...

Så hyggelig med omtale! Det er fortjent..
Har jo sagt det før, men du var min første inspirasjon her i bloggeland..
Kose dere med feiring av 2 åringen!
Klem J.

SynnePynne sa...

Ja eg må sei at eg kikka ein ekstra gong på navnet ditt i VG. Noko så kjempeflott, er nok fortjent vettu! :-)

Bra at pakkane kom frem i rett tid. Hadde jo vert veldig kjedelig om dei ikke rakk den store dagen i dag.
Ein fin feiring til deko alle!

Fekk du forresten lasta ned bildene eg sendte deg?

Klem

mi-rachel sa...

velfortjente minutter of fame :)

Vibeke sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vibeke sa...

Det var absolutt velfortjent Noralill!
Din blogg er på min "liste" over top 5 også så jeg syntes dette var ekstra stas :)

Herlige bilder som alltid her hos deg, det er så god stemning her inne...godt for både øyet og sjela.

Ønsker deg en fin ny uke,
Vibeke.

Anonym sa...

Så morsomt, men det fortjener du med din fine blogg.
Så hærlig vær dere har, ligge strak ut på plenen hørtes bare skjønt ut.
Her venter vi bare på varme, men ser ut til at det lar vente på seg.

Kos deg med feiring i morgen.
Klæm