søndag, august 09, 2009

Litt baking...




Ingenting er som nybakte brød/rundstykker ein sundagsmorgon etter ei travel helg! Her har det gått rimeleg hardt for seg i helga, med dugnadsarbeid både natt og dag... For min del vart det natta...og det merkast iallefall ein dag og to etterpå.
I bygda vår går kvart år startskuddet for ein av verdas hardaste konkurransar, nemleg Norseman xtreme triathlon. Dette er ikkje løpet for pyser, men derimot kun for dei aller sterkaste blandt oss...(les; ikkje meg...altså...haha). Men sidan startskuddet går kl 05.00 om natta, og sjekking av syklar og innsjekking av alt anna føregår i timane FØR....så kan det nesten verta for mykje for ei stakkar dugnadsjel...Men kjekt var det likevel, sjølv om eg stod opp kl 01.20...(det er vel heller då nokon av oss legg seg...).
Men no er helga over og me gler oss over Kitchen Aid`en som meir enn gjerne bakar litt for oss...hihi
I dag skal me legge panel inne i hyttetaket, for der er endeleg kome opp isolasjon! Jippi! Og me er eit steg nærmare eit isolert lite hus i hagen...
Ha ein fin fin sundag!!

5 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Jeg bøyer meg i støvet! Du må være en effektiv dame!! Først nattarbeid, og så stå opp om morgenen for å bake rundstykker! Det er ikke mange som kan slå den!
De ser fristende ut.
Nå må du ta deg en lang og velfortjent hvil!
Ha en god søndag!

IfraLahell sa...

Så gode de så ut! Nam, nam. Her er det mannen i huset som tar seg av gjærbaksten- baksten har en tendens til å heve litt lite når jeg baker...hihi!

Ha en fin dag videre :)

Hyttehuset sa...

Skal seie du er flink. Imponerande. Og så gode som dei såg ut. Her i huset er det også mannen som bakar mest. Han likar det, han...

Gratulerer også med ferdig isolert hagehus.

mi-rachel sa...

baksten så god ut.

Jannicke sa...

Nybakst er godt!!!
Tenker du baker mye nå når du har fått den flotte kjøkenmaskinen!
J.