onsdag, september 30, 2009

Opera og Mamma Mia


Hei, igjen! Det har visst gått over ei veke!! Utruleg! Men eg har faktisk ein god unnskyldning denne gongen, me har nemleg vore ein jentegjeng til Oslo på MAMMA MIA! Utruleg kjekt! Og ein slik avslappande tur hadde eg veldig godt av kjenner eg...Me vart bussa til Oslo fredagen og tilbake søndag, ingen plikter utan å møte på Folketeateret på laurdagskvelden. Det gjorde faktisk godt!

Utanom litt shopping så prioriterte me å sjå den nye opreaen...sidan me skulle i den gamle på kvelden, då var det litt kjekt å sjå skildnande...(og det var forskjell!). Utanom ei utruleg sur og lite service-innstilt dame bak disken i kafeen på den nye operaen, var dette ei kjekk oppleving...

Eg drista meg til å vise meg sjølv i (nesten) heilfigur...veit ikkje kva som er skjedd med bilete, men det skjedde då eg la det inn her...handleposane mine vart "sladda"...HAHA! (Hadde sjølvsagt tunge posar frå Indiska og H&M med på operaen...hihi...sånn er det når me er "bønder i byn"...jaja...godt det ikkje visar då...

Håpar eg kjem sterkt tilbake...!!
Snakkast!

9 kommentarer:

Stoltzen2012 sa...

Så gøy med Mamma Mia da! Og Operaen er jo bare nydelig spør du meg.. Har ikke vært på den ennå, men håper på å kunne få sett noe der i nærmeste fremtid :)

Jannicke sa...

..ja, operaen kunne jeg godt tenke meg å besøke!
Som liten satt jeg klistret foran skjermen under søndagsmatineen..
I følge min mor gråt jeg som regel også, levde meg helt inn i historien.. så opera har jeg likt siden jeg var ganske lite!!
Gøy å se deg i helfigur! Flotte bilder ;o)
Klem J.

Brit. (lille meg) sa...

Jeg skjønner det har vært ei hyggelig helg for deg. Sikkert godt å slappe av der.... Men opera er ikke noe for meg, har ikke sansen for det. Men hver sin smak.......
Hyggelig å se bilde av deg, selv om det ikke er helt tydelig....
Ønsker deg en fin dag!:-)

Tove sa...

Så kjekk tur du har hatt!!! Artig med jentehelg!

PS! Trur det måtte vere same, sure kafèdama som var der då eg vitja Operaen...

mi-rachel sa...

så kjekt å se bilde av deg.
vet ikke hva den fargen heter.
det er faktisk en spray.
men den har litt metalic i seg.

Janne sa...

Høres ut som du har hatt en fin helg:) Hadde AKKURAT det samme opplegget i midten av august; shopping, mamma mia og operaen...hihi;)

Anonym sa...

Hei - du har ein kjempefin blogg:) Moro og inspirerande å følgje med på oppdateringane!

Hyttehuset sa...

Mamma Mia er ei fantastisk førestilling. Og operaen må naturlegvis inspiserast når ein først er i hovudstaden. Eg hadde gjort som deg!

mette sa...

ååå d hørtes digg ut... jentetur, d er en stund siden for min del... blei litt inspirert til å planlegge en nå:)