søndag, desember 13, 2009

Ein juletradisjon



Eg trur eg trygt kan kalle det ein juletradisjon; Eg leitar, leitar og leitar etter saker og ting eg VEIT at me har, eg har faktisk akkurat lagt det på ein heilt trygg plass!! Men tru det eller ei, kvar einaste bidige førjulstid hjå oss forsvinn nemleg EIN ting! Gjett kva...Julesonghefta mine!! Alle som eitt...sporlaust vekk! Og du kan tru eg veit at eg akkurat har funne dei fram og klargjort dei til 1.desember (for då er det lov å syngja julesongar hjå oss), men når eg skal ha dei, finn eg dei rett og slett ikkje att! Og det heilt utrulege med denne historia er at dei ALLTID dukkar opp att etter jul! Når jula er slutt...


Når i år som i fjor leitinga starta og hefta ikkje dukka opp, gjekk eg sporenstreks til datamskina og klippte og limte frå internett, og rett og slett laga meg mine eigne julesongkort!

Desse har vist seg å vera til stooor gleda for både meg og velta dokkemor, me trekker kort og syng i kor frå morgon til kveld..hihi...og den skumle "ånda" som ikkje vil at me skal synga her i huset får berre finna seg i det!

No høyres det kanskje ut som eg er litt av ei songstjerne...?? Men det er eg altså langt i frå, men eg rett og slett elskar julesongar!! Tonen og melodien på dei fleste er jo nyyydeleg...hihi. Mitt motto er å syngje med den stemma du har...!


Berre sånn for å vise at eg har hatt eit songhefte...det ovanfor er bilete frå i fjor, då fant eg eit gamalt songhefte på skulen rett før jol, så den jula vart vel igrunnen redda...



Og sidan eg totalt manglar julestemningsbilete for tida, så viser eg to frå i fjor. Eg må alltid bla litt i gamle bilete for å sjå kva eg pynta med året før...og eg vert ofte litt overraska sjølv. Men dette treet har eg altså ikkje i år...synd kanskje...?

No skal eg ta tralla litt og leggja saman ein haug med klede...ein må jo berre kosa seg så godt ein kan, for strevsamt,det er det før jul!

Ha ein koseleg sundagskveld de òg!

4 kommentarer:

FlorasFrue sa...

Det er så koselig med julesanger :) Vi var på kirkekonsert forrige uke og DA kommer julestemningen!
Ønsker deg en fin ny uke og at sangheftene dukker opp - selv om du har laget flotte julesangkort :)
Lurt å trekke :)
Kjersti

Lunalei ;-) sa...

Så lurt å bare lage egne julesangkort!!! Der jeg kommer fra ville vi nok sagt at det sikkert er huldra som har lånt sangheftene dine - hun koser seg sikkert med litt julesang hun også... hi hi;-)
Klem fra Lunalu, som vandrer litt rundt i blogglandia

Glede sa...

Enig - julesanger er toppen! Jeg gleder meg til Lille Glede kan være med å synge. Da skal vi starte tidlig i november. Jeg har kjøpt noen kjempesøte, små sangbøker til å henge på juletreet. Artig ide, syns jeg. :)

Anonym sa...

Koselig blog du har :-)

Hilser fra Trønderlag i natten..

http://knutine.blogspot.com/