måndag, juli 12, 2010

...heime igjen

Då var me komen att frå ein bitteliten ferietur...Berre meg, mannen og vetla dokkemor. Utruleg godt å koma seg litt vekk innimellom, me reiste ikkje så langt, men fekk med oss både ein feriepark, shopping (og brukthandling..hihi) og kos med avslapping på både strand og i basseng. Med bading kvar dag var dokkemor fint utsleten når kvelden kom...

Eldstemann har passa huset (og vore på jobb), eldstejenta er i Danmark med ei venninne og familien hennar. Slik er det å ha store ungar...

...og ei lita.


Dokkemor og eg har late fine dagar heime, me puslar, går på jordbærtur, syklar og berre kosar oss! Aller helst er me ute, det er herleg med sommar (og overbygd sitjeplass ute..hihi)...

Måling av dokkehus går framover, eg satsar på å bruke opp alle restane me har..hihi. Fant til og med litt grønnmaling...jammen blir det fint, trur eg.

MEN ROSAmaling det må eg nok kjøpe...


Den fine grøne tallerken fant eg i ein brukthandel for ei tid sidan...synes den var fin og akkurat passe grøn.

Håpar du har ein fin fin sommar du òg.


5 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Nydelig hodefoting på tavla! Flott tallerken også. Bildene dine er så flotte, inspirerende som vanlig! Fortsatt god sommer til deg og dine :-)

Bringen Blomster sa...

Høres ut som en super sommer :)
Fortsatt god sommer :)
-synnøve-

mi-rachel sa...

den grønne tallerkenen din var virkelig fin.
og døren med tavlemaling på er så tøff.
så du har en liten attpåklatt?
min bror fikk nettopp sin andre attpåklatt.
(de har fem sønner...19,17,15 og så attpåklatten på 7 år..og jammen en til på 4 måneder) men det er så koselig. de store guttene koser seg med de små:)

Glede sa...

Høres ut som en herlig sommerferie! Takk for fine bilder og inspirasjon. :)

Haust sa...

Så herleg kunstverk på døra! Og nydeleg med små bare sommarføter på kjøkengolvet. :)