søndag, september 26, 2010

Ein kjøkkendraum...


Det veit eg jo ikkje heilt enno, om det blir ein kjøkkendraum til slutt... men eg veit at det nærmar seg noko som liknar.

Det du ser på det fyrste bilete er snart historie. Dei heimesnikra diskane og det halve skåpet over kjøleskåpet skal vekk...

Det har sin sjarm, for all del...Men om du legg merke til skruene i skuffa..(haha, for det held faktisk på å gå heilt i tusen knas). Det kjøkkenet som er her er berre deler av det opprinnelege, og hadde ALT vore iorden hadde det vore fint å bevare det. Men sidan det trass alt var bygd i 1969 (og delvis av plast) har det sett sine beste dagar.

Golvet er på plass, vindauga er komen, og dørene kjem i morgon (håpar me...). DÅ kan me byrje å rive veggane inn til huset vårt, slik at alt til slutt heng saman...
Spennande tider...

På det nederste bilete står eg i gangen ved ytterdøra, til høgre kjem eit soverom, og rett fram kjem kjøkkenet...

Og helga gjekk med til isolering og inn-plasting, det går på fram...
Ei ny veke med nye mogelegheiter ligg framfor oss!
Men min erfaring tilseier at det snart er helg igjen..hihi

(tida går jo så utruleg fort!)

Ha ei fin fin veke så lenge!

16 kommentarer:

Hyttehuset sa...

Dette er knakande spennande. Eg gler meg til å sjå meir.

Skjerstad sa...

Så spennende :) Artig at du legger ut bilder av bygge prosjektet :)Herlig lita jente med one pice :) Sønnen på 13 har det også ;)

Ha en fin uke som kommer , og lykke til med prosjektet ;)
Klem fra meg :)

Jannicke sa...

jeg er sikker på dette blir en kjøkkendrøm.. og jeg kjenner jeg gleder meg til å følge med!
Klem J.

mali-mo sa...

Koselig å se bilder av gamlekjøkkenet, hehe, eg kjenner det igjen ;)

Og det nye kommer til å bli så fint!!! Gleder meg til å se hvordan det tar form videre, du må oppdatereofte ;) Helt sikker på at det blir knallflott. Så flinke dere er!

Rosa sa...

So fint dette vert, og so spennande det må vere! Gler meg til å sjå korleis det tek form!

God veke!

Rosa sa...

So fint dette vert, og so spennande det må vere! Gler meg til å sjå korleis det tek form!

God veke!

Anonym sa...

ååå så fint det skal bli!!!

Minmill sa...

Så spennende med nytt kjøkken. Gleder meg til å se fortsettelsen av denne kjøkken historien. :-)

Du klarte å inspirere meg i innlegget under. Jeg har lenge tenkt å lage noen i stoffremser, men har aldri kommet lenger enn tanken. Men nå satt du jammen fart i prosessen. Men et spørsmål, hvordan river du opp stoffet til å bli en lang remse?

Livet i Nord sa...

Du har virkelig noe å se fram til! Jeg har akkurat fått oppfylt min kjøkkendrøm, ikke den formidable forandringen som du får, men flytting av vinduer, riving av vegg mot stua og nytt kjøkken. Det ble bare så flott! Gleder meg til du får oppfylt drømmen din:))

Dorthea sa...

Det blir spennende å se den videre fremgangen! Følger spent med! :) :)

Dorthea! :)

Haust sa...

Oioi, her går det framover! Gler meg til å sjå det nye Noralill-kjøkkenet! :)

Christine; -små gleder sa...

For ein kjekke blogg du har.
Gler meg til å følge med her! :)

ingridmarie sa...

So gøy å få vere flue på veggen! Kjenner at eg er litt misunnelig her :) Men men, vi har enno ikkje klart å bli einige om korleis nyekjøkenet skal sjå ut-so då er det jo greit å ha litt tid på seg :) Vi har kjøken frå 80, det duger, men må iallefall mala panelet og oppdatere skuffer ;) Kanskje det blir nytt kjøkken her i huset til sommaren igjen? Her er nok prosjekt å ta fatt i, men no tenkjer eg vi må nyte litt alt vi faktisk har fått ordna! Masse lykke til!! Gler meg til å få sjå vidare!

☆Therese sa...

Ser ut som dere får deilig, god plass. Spennende å få følge med :)
Det er mange valg og beslutninger som må taes i en slik prosess som dere er i - ønsker dere lykke til med alt sammen. Gleder meg til å få se fortsettelsen!!

Ha en flott uke!

Katharina sa...

Så spennende du har det for tiden...artig å se når ting begynner å ta form:) Dere kommer til å få det fint..gleder meg til å følge med videre:)
Klem fra Katharina

SynnePynne sa...

Ja her går det jammen fremover, de kjem jo til å få eit kjempeflott og stort kjøkken. Gleder meg til å sjå korleis det blir til slutt.

Hels dei store og ho vetla.

klem fra oss på Hosle.