onsdag, november 10, 2010

Litt gangbilder...

 Nok ein hektisk "fridag" er over, ikkje rakk me ut i finavèret og ikkje rakk me rydda og vaska så mykje heller. Men dokkemor har vore til tannlegen, og var superflink! Og me rakk å bake masse bollar, berre for å ha det litt kjekt...
Busken som har kome i vase på kjøkkenbordet mitt er funne på skogstur i helga. Har samla masse kongler og anna skogs"ting" òg, veit jo aldri kva som kjem til nytte no frametter...

Me kan framleis ikkje skryte av at gangen er ferdig, manglar nokre strøk maling, og litt elektrikararbeid. Likevel ville eg vise nokre bilete:

Her frå inngangen, mot kjøkkenet som er rett fram...

 Den fine teak-døra med bly-glas får være som den er ei stund...
(PS Det er ikkje ein stor dørstokk, men eitt trinn opp, gangen vår..)


Inngangsdøra frå innsida...
Masse ulike matter på golvet, me har enno ikkje funne den rette, med rett storleik...
Og system på sko har me enno ikkje fått på plass. Trur eg ynskjer meg sko-skap...
Dei runde strå-mattene kjem frå Bloomingville...

Ha ein fin kveld så lenge!

4 kommentarer:

Anonym sa...

dumt spm? Hvis kjøkkenet er rett fram, inn den uttrolig flotte døra (IKKE MAL DEN!!!) - hva er opp et trinn - inn til høyre der da???

Patina-H sa...

Det blir så kjempefint hjå dekan atte :)

Noralill sa...

Haha, opp eitt trinn inn til høgre er "gamle-gangen" - og vidare inn til stova...

Christine sa...

hva med å sette inn en hvit billy bokhylle i innhukket der og bruke som skohylle? det har jeg gjort i min gang, tar liten plass og rommer utrolig store mengder med sko :)