søndag, desember 19, 2010

Førjulspresang

Eg er ei av dei som ikkje er så glad i presangar, veit ikkje kvifor, men synes det er vanskeleg å ta i mot...
Desto kjekkare er det å gje ei gåve!

Når eg og mannen i huset ønskar oss noko til jul, kjøper me det ofte sjølve..litt på førehand eller litt etter jul, det er ikkje så nøye.

I år mangla me sårt lampar i huset, eg har i alle år sverga til IKEA. Veldig lett å handle lampar der, ofte har me berre røska til oss ei lampe i farten.
Haha...

Men denne gongen er det annleis, eg såg ei reklame for denne lampen i eit interiørblad (er ikkje sikker på kva for eit), då måtte me berre kjøpe den.
Passa perfekt!
Me kjøpte den på nett, enkelt og greit på LuneHjem.

 Lampen er frå HKliving, som er eit merke eg ikkje har oppdagar før...
Det kjem frå Nederland og har utruleg mykje fint.
Berre sjå her.
Elles har helga gått med til baking og litt meir juleførebuing. Til og med eit pepperkakehus er på veg...
Ei heil helg berre til kos, med andre ord!

Sjølv om eg ikkje er ferdig med julegåvene enno, har eg bestemt meg for å ta det HEILT med ro...
Det blir jul uansett!
...og ein rekk utruleg mykje på EIN dag, berre ein er innstilt på det! Hihi....

8 kommentarer:

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Kjøkkenet har blitt så fint, morsomt å følge dere i prosessen! Lampa er kul - jeg vant den samme i en annen farge nylig:) men tror den må under en spraylakkeres hånd, turkist er ikke helt meg... Er din grå eller,den ihvertfall superkul! God jul - klem E.

Brigg sa...

Fin,finere,finest!

håper du har hatt en fin adventsøndag! Den siste før jultilog med:-)

Lilliannes verden sa...

Oi, for ein fin førjulspresang då :) Kjempelekker lampe altså :)

Anonym sa...

Den lampen var veldig fin, likte fargen.
Selv er jeg både glad i gi og å få gaver, men jeg og mannen bruker også som regel å kjøpe gaver før julaften, noe som vi har bruk for i hjemmet eller noe som vi trenger hver for oss.
Ha en fin, fin kveld.
Klæm fra me

mi-rachel sa...

superfin lampe!

Zool.have sa...

Hei igjen!

Jeg lånte bildet av gråpapir-stjerna av deg, men det for å reklamere for bloggen din på min... Håper det er greit, at jeg ikke har brutt noen kotymer her inne... Spør etterpå, det er knaskje litt halvfrekt, men tanken er bare god!

Unknown sa...

Hej! Jag tittar bara in för att jag vill önska dig en underbar julfröjd! Många kramar från petra

MøbelPøbel sa...

Den var helt FANTASTISK fin! Slitan!