fredag, desember 10, 2010

God helg!

 Eg kan ikkje seie anna enn at det er utruleg godt med helg!
Fredagen er best, for laurdag er min fridag (sundag er til vanleg jobbdag...eg er lærar). Når det framleis er fredag kveld, kjennes det som eit hav av tid...

 Og tid treng eg no framover...
Men eg ligg godt framfor skjema, pakkene er pakka inn, med god hjelp av dokkemor.
Eg trur det vart pakka inn både det eine og det andre etterkvart som ho fant ut korleis dette skulle gjerast..hihi..

Det Må jo vera kjekt å få så personleg innpakka pakker!

Stjerna på det øvste bilete fekk eg av storasyso mi til bursdagen...eg har nemleg aldri fått heilt til den stjerna..haha.
Må snart prøve igjen...

Ynskjer alle ei kjempefin helg!!

3 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

Det kjøkkenet deres ser virkelig fantastisk ut, og herlig stjerne...
Og ikke minst en nydelig liten pakkehjelp, flott innpakket....
ha en flott helg
klem victoria

Rosa sa...

Dei stjernene til storesystra di er verkeleg fine, det har eg sett før ;)
Fredagane er heilt klart dei beste, sjølv om eg har fri sundagane òg. Håpar du har fått nytta laurdagen godt og kjekt!

Maria sa...

Du verkar ha ett mycket fint hem och har en fin blogg!