onsdag, januar 12, 2011

Frisk luft...

Ja, eg synes faktisk det er utruleg fint ute no.
Reknar med det er snø der du er òg? Iallfall om du er i Noreg...

Me fekk oss ein fin tur ut i dag, aketur med niste.
Det vart ikkje så mykje aking, for mykje snø i bakken...me sank berre nedi..
Det enda med at eg drog dokkemor ned bakken.


 Men me fekk oss ein knallfin tur i frisk luft!
Det er ikkje så mykje snø her, i forhold til andre stader, men veldig mykje i forhold til kva me brukar ha her...
Så eg er nøgd.

Me har så flott turterreng rett utanfor huset vårt. Små fine stiar å vandre på, dokkemor viser veg...
Akkurat passe langt for treåringen.

 Eg håpar snøen ligg på trea leeenge...


Etterpå går me inn og varmar oss, dokkemor kosar med "hesten" sin...


Eg fyrer i ovnen og lagar kaffi...
Hmmm det er verkeleg herleg med ein fridag midt i veka.
Eg veit eg er heldig.

I morgo er det full rulle att.

Sjåast snart!

9 kommentarer:

No.15 sa...

Nydelige bilder! En fridag i uka er ikke å forakte :)

Klem

s h i n e d e s i g n sa...

Klart en velfortjent fridag er deilig! Takk for liten tur i omgivelsene dine, synes jeg skimter både fjord og fjell jeg. Vakkert var det!

Inger Johanne sa...

Høyres ut som ein herleg dag! For liten og stor! Nydeleg landskap å gå tur i! Her er så glatt, så glatt. Er glad eg ikkje er ei skjør gammal dame for tida..;-)

Klem

Rosa sa...

Eg har akurat slutta å ha ein fridag i veka, og kjenner alt no at eg kjem til å sakna det.

Vakre vinterbilete, og det høyrest ut som ein perfekt heimedag for deg og vetlejenta!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Så fint det var här
o så vackra bilder
kul o hitta nya bloggar
kram Tina

(sandra) Nichitah sa...

For et utrolig koslig innleg :) Har selv en 3åring jeg går aketurer med midt i uka, å ja, vi er heldig :)

Haust sa...

Fin vinterstemning, bode ute og inne! :)

Katla sa...

Deilig med tur i snøen og herlig stemning du har fått til inne og :)

Er misunnelig av dere som er hjemme en dag i uka, det hadde vært sååå deilig. Nyt det :)

Ha fin fin kveld videre
hilsen fra Katla

Anita sa...

Nydelege vinterbilder:)