tysdag, februar 01, 2011

Heia Husfliden...

Ja, sant den er fin!? Ny drikkeflaske til heimen. Tenkte kanskje minstemor kunne få bruke den, men det kan jo hende eg òg må få låne den litt...


Mogeleg eg er litt treg, men eg har ikkje sett slike før..? Har sett same (gode gamle mjølkekartong-)mønsteret på klær, diverse bodyar og sånn, men altså ikkje drikkeflaskeutgåva.

Så fint den pyntar opp på disken.

Og ja, den kjem frå Husfliden, eg veit ikkje kva merke den har fordi eg har kasta alle lappar som følgde med (typisk). Men kanskje det er nokon der ute i bloggverda som veit?

Sidan sist, har det vore travlet. Og framfor oss ventar masse bursdagar...

Eldstejenta fyller år på torsdag, HURRA! Så i morgo blir det bakedag på meg og minstemor.



12 kommentarer:

Christine C sa...

Den var utrolig kul! Jeg har i alle fall ikke sett slike drikkeflasker før - helt herlig! Kos deg med baking i morgen :-)

Sanne sa...

Jeg vil også ha en slik drikkeflaske!!!
den var bare så søt:-)

Monica sa...

fiiin. . .

Fargevandring sa...

Kjempefin! De er fra Ugly Childrens Clothing: http://www.uglycc.com/
Hilsen Anne Lise

Fru Fjeldhammer sa...

Hærlig.....

ReVinyl sa...

Fiiin! Heldige minstemor ;)

Anonym sa...

søt og kuul på samme tid!!! Jeg skal også bake kake - men kanskje jeg brude vente til i morgen, vi skal jo ikke spise den før lørdag...(men det er mouse og gele kake som må stå litt, men men..)

Nina B. sa...

Disse er knalltøffe, og jeg har absolutt ingenting imot at en slik finner veien til vårt hus ;)
Ha en fin dag videre, og hurra for bursdagsbarnet!!
NinaB.

SynnePynne sa...

Å den var kjempefin, sånn ønsker Alida seg til bursdagen :-)
Du veit vel ikke om ho eldste har noen bursdagsønsker vel.....?

Unknown sa...

Hei Noralill,

Jeg heter Ida og jobber som informasjonsrådgiver i hjelpeorganisasjonen CARE. Vi vil gjerne ha deg med på en kampanje og jeg vil gjerne sende deg noe mer informasjon, men klarte ikke å finne en epostadresse på bloggen din.
Hvis du er interessert i å være med, kan du sende en mail til meg: ida@care.no.

Håper å høre fra deg snart.

Vennlig hilsen,
Ida Sem Fossvik

PS: Du kan lese mer om CARE her: www.care.no

Anonym sa...

Den flasken var knalltøff. Har heller ikke sett denne før.
ha en fin, fin kveld.
Klæm fra me.

marie sa...

Den er utrolig kul og står høyt på ønskelista mi. Man kan jo fint ha slike selv om man er inne i sitt trettiåttende år.