onsdag, april 27, 2011

Vaskedilla?

Ein skulle jo tru at eg hadde aldeles vaskedilla...
Så mange vaskefiller kan umogeleg eit menneske trenge..?
Jodå, av mangel på fantasi, eller kall det kva du vil,
vaskefiller blir det.


Ei etter ei "tryllar" eg fram.
Men det kunne vore verre ting ein var opphengd i, sant?

Synes berre det er så utruleg kjekt å hekle desse klutane!
Blir ferdig i ein fei, og det er liksom heile vitsen med å hekle, synes eg...
..å bli ferdig (hahaha).



Om du trudde dette var heile stabelen med klutar, tek du feil...
Eg viser fleire sidan.

Me har fylt opp den gamle og stygge utegrillen vår med ved.
Berre eit tips, veden skal kun vera til dekorasjon på uteplassen.

Synes ved er fint eg...

Me har hatt ein flott fridag i solskinnet!
Måtte sola vare ei evigheit...

8 kommentarer:

Dorthea sa...

Så fine tuer du har heklet... :) Skjønner godt at det blir mange av dem, enkle og raske å hekle...slike ting liker jeg også å hekle, og det har blitt noen tuer her også... ;)

Dorthea! :)

IfraLahell sa...

Din heklemester:)) Unner og misunner deg den evnen altså. Jeg leste den fine reportasjen fra hjemmet deres i Rom123 og den var bare herlig. Like utålmodig som deg er jeg nok også, derfor jeg aldri lærer meg å hekle:)

Fin kveld til deg
:) IfraLahell

linn sa...

trur eg òg må byrje å hekle slike
...hadde vore greit å fått litt vaskedille ;O)

KROnPRINSESSENE sa...

Å, så fine kluter i NYDELIGSTE farger!
Hadde jeg bare kunnet og hatt litt tålmodighet...
Ser gjerne bilder av flere jeg!
Lurt å legge ved i utegrillen som pynt forresten.
Klem May Helen

24 sa...

Igjen : du har sååå kosleg blogg :)
Kjempe flotte vaskefiller,pyntar opp på kjøkkenet ditt dei :)

Inger Johanne sa...

Klutar kjem vel alltid godt med, vaskedille eller ei;-) Nå har eg endeleg lest Rom 123-artikkelen frå heimen din - så flott det var! Kjempekoseleg å sjå deg, og så litt rart, fordi eg nesten følte eg hadde vore der før! Slik er det i bloggverda - ein kjenner mange stuer:-)

Klem

Jannicke sa...

hjemmelagde vaskekluter er skikkelig sjarmerende! du får begynne å selge, hvis det hoper seg opp for mange hos deg etterhvert :o)
enig i at ved er fint som pynt!!
fortsatt god uke til deg.
Klem J.

ingrid sa...

før strikket jeg kluter...
nå er det tepper som gjelder og de er store!


koser meg med bloggen din!
og herlig å lese om dere i bladet.......
har kjørt forbi stedet deres før i tida og husker at vi snakket om det som et trivelig sted å bo, det var den gang da vi bodde i Oslo. nå er det Bergen


bless u!

mvh Ingrid