tysdag, juni 14, 2011

Ein dag heime...

Ein dag ekstra heime,
dokkemor har feber...
Ikkje kjekt å vera liten og sjuk.

Men blid som ei sol, likevel.

Nesten godt det vart overskya att, når me likevel sit inne.
Sofakroken og barne-tv er godt å ha.
Alltid når eg vert sitjande for lenge i ro (noko som ikkje skjer for ofte...), ser eg rundt meg på ein ny måte.
Sit å ser kva eg kunne gjort,
kva eg kunne flytta,
kva eg kunne måla...

Men i dag så har det vore mest; kva eg kunne rydda...hihi
Masse klede og rot inne etter ei aktiv helg ute...

Tilbygget har endeleg blitt heilt ferdig måla!
Mannen har hengt utanfor soveromsglaset i lift...
Eg har måla alt eg når frå bakken...
Phu, godt når det er gjort.


No satsar eg på at dokkemor kjem seg utover dagen, slik at ho er frisk og klar for
4-års kontroll hjå helsesyster i morgon!

Og eg seier ikkje nei takk til TOM skittenklede-korg heller...
Håpar...

Ein fin dag til alle som er innom!



5 kommentarer:

Rosa sa...

håpar dokkemora frisknar til att til imorgon! Herlegt når ein får fullført slike prosjekt som maling, så kan ein med godt samvit ta til med noko anna ;)
Men TOM skittenkle-korg.... "det har jeg IKKE sett", som dei seier i reklamen ;)

God veke vidare!

an-magritt sa...

Elsker blåtonen i bildene dine.
God bedring til lillesnupp.

T:o)ve sa...

Lillemor her er også hjemme syk, så vi sender masse bodbedringsvibber til dere også ~~~~~~~~~~~
Ikke mye sol å hige etter ute her i midt-Norge, men det har i alle fall sluttet å regne :)
Skittentøyskurva er heldigvis snart tom her, men det varer nok ikke lenge.... Men, sånn er det med 2 tenåringer i hus og to aktive foreldre i tillegg.. Akk ja.
Ha en videre fin kosemosedag med lillemor du også!

Annelie sa...

Vilka fina bilder! Lampan är väldigt läcker. Ha en fin helg och krya på er!

PillePalle sa...

Håper hun er frsik igjen. Kjempefine bilder med de blåe aksenter. Ha en fin lørdag. Klem fra PiPa