tysdag, november 29, 2011

Adventstjerna på plass

Ja, ho har vore her nokre dagar alt.
Men eg hadde liksom heilt gløymt alt eg laga i fjor...

Trur faktisk eg laga denne stjerna for to år sidan.
Må visst sjekke gamle innlegg, hmm..



Synes den er dekorativ framleis.
Eg hugsa at eg laga nokre stjerner i ståltråd og vikla glitterband rundt..
Lurar på kvar dei er?

Det gjeld visst å ha orden i julekassene sine,
og det har eg eigentleg,
men juleting-samlinga utvidar seg liksom litt kvart år.
Haha...


Me har baka pepperkaker og kakemenn,
kosa oss og nesten ete opp alle kakemennene...

Eg kokar litt gløgg kvar dag,
syng minst ein julesong..
(er så utruleg god akustikk på kjøkkenet..hihi)

Håpar du senkar skuldrene og kosar deg litt du òg!
God klem til deg :)

9 kommentarer:

Minmill sa...

Så flink du er som koser deg med julegløgg og sang hver dag. Jeg senker skuldrene, men sovner heller på sofaen. Hi hi. Jeg gjorde et dypdykk i min julekasse og fant ut at jeg måtte ha noe nytt i år. :)

No.15 sa...

Koselig førjulstid og flott stjerne.

Klem, Lise

takhøyde sa...

Herlig førjulstid hos deg!!!
Jeg har nettopp vært på loftet og henta ned litt - glemmer fra år til år hva jeg har... Jeg klarte å skjære meg til blods - så her sitter jeg med fingen i været!!
Kos deg fortsatt du :)

sa...

Så fin julestjerne! Den må du være stolt av :)

Gjør vel ingenting å ikke ha styr på alle juletingene, da blir det bare ekstra kos når tingene plutselig dukker opp! :)

mali-mo sa...

Så fin stjerne! Her har eg lagt flat med forkjølelsesinfluensa i dagevis no, så det er kun en kjapt sammenrasket advetsstake som pynter opp på rotekjøkkenet. Ikkje så veldig julete her altså, men ennå er det langt igjen til...jul ;)

God klem ;)

Lisette sa...

Kjempe fin stjerne, har lagt meg som følger hos deg. Og kommer snart igjen. Ses innom hos meg?

Fru Fjeldhammer sa...

Kjempefin stjerne..
Kos deg masse!
Klem

Hjertelill sa...

Så fin stjerne! Liker godt den naturlige stilen. Billig blir det også;) Gløgg er godt! Kos deg!

Lina sa...

så skjønn du er :)

flott stjerne - og du er visst forut for di tid! no har jo "alle" slike! ;) du skulle tatt patent for nokre år sidan, hihihi ;)

kjekt at du kosar deg og evnar å slappa av - eg øver meg på det same!

klem