laurdag, januar 14, 2012

Inspirasjon...


Bilete ovafor er frå ein sjeldan vinkel på kjøkkenet vårt.
Ikkje fordi eg mislikar den,
men fordi eg aldri føler bileta gjengjev det rett lyset eller stemninga...

Eg er framleis veldig glad i den brukte døra mi med blyglass. Kjøpt på ein bruktbutikk og tilpassa det nye tilbygget vårt.

Eg likar ikkje når alt går ton-i-ton, når det er ingenting som liksom kræsjar...
Denne døra gjer alt.
Den gjenskapar litt av ånda i eit 60/70-talls hus,
ei ny dør kunne aldri gjort den jobben.
Eg blir inspirert av å sjå kontrasten...


Eit bittelite bilete frå den motsette veggen av nye-innreiinga til kjøkkenet òg.
Øvste skapet har stått her sidan huset vart bygd,
den nedste disken passa perfekt og er frå ei søt og snill nabodame...
(litt rot i hyllene mine, ser eg...hihi)

I dag skal dokkemor i 5-årsdag,
ho gler seg stort!

Ha ein flott laurdag!
God klem



4 kommentarer:

tempo.dk sa...

Jeg synes, at dit køkken ser utroligt hyggeligt ud - jeg kan også godt lide, at ting ikke passer helt perfekt sammen - det er perfekt for mig og det er vel det, som gør det hele mere personligt. God lørdag.
Bente

takhøyde sa...

Kjøkkendøra minner meg om mitt barnsomshjem - kult å bruke døra som en kontrast til det lyse!!
Vi valgte mørkegrå dører som står godt til hvite vegger - det er faktisk veldig praktisk også - tåler godt å bli tatt på....
Klem Heidi :)

linn sa...

og akkurat denne "kræsjen" gjer bloggen og bileta dine så interessante :)

fortsatt god helg til dykk

-klem

Anonym sa...

Liker kjøkkenet ditt, syntes de gamle overskapene er superfine.
En flott lørdagskveld til deg.
Klæm fra me