søndag, februar 26, 2012

Jippi!

Når sola har vore vekke i heile 4 månader, DÅ er det utruleg godt når den 
endeleg skin inn på kjøkkenet!

Vinteren er over...
Det er den kjensla eg alltid får då.
Men alt det kjekke med snø og vinter har me framleis framfor oss,
heldigvis..
Ski og fjell,
hyttetur og påske..

Men du og du...
I dag skal eg vere heime...
Iallefall ei stund.

Me reiser på vinterferie til mammo mi i dag.
Eldstejenta sin vinterferie er over,
min byrjar...
Typisk.
Men sidan ho bur hjå mammo mi (bestemora hennar),
tek me like godt turen dit i dag.


Pappen er heime og passar huset (og må på jobb).

Heldige oss!
Håpar sola skin hjå deg òg!




7 kommentarer:

Ingeborg sa...

De første solstrålene er fantastiske:) Og så har du mange måneder foran deg der sola vil komme igjen og igjen.

Her er det også fint vær i dag, skal snart ut å gå.

Fin ferie til deg:)

Lappeline ♥ sa...

Deilig med solen som titter frem og en flott tid vi har i møte.....
Her er det ikke vinterferie på meg men på ungdommen som bor hjemme....

Flotte bilder hos deg
Ha en fin vinterferie


Klem til deg

Anonym sa...

Skön blogg och fina pics...Jag önskar dig en mysig och solig Söndag.
LOVE Maria på inredningsvis

linn sa...

ja, sola skin her og i dag. aldeles nydeleg!

nyt ferien! her er den over...

-klem til deg

monica (mollys bubble) sa...

første gang jeg er inne på bloggen din..
SÅ mye fint :)
-monica

Loppedilla sa...

du har det så fint..

PillePalle sa...

Fint å høre at sola har kommet tilbake til byen din!
Ønsker deg fine feriedager. Klem, PiPa