måndag, februar 13, 2012

Litt enkel forandring..



Hadde eit litt (desperat) behov for endring i heimen i helga...
Det enda med at duken, som har vore så fin på kjøkkenbordet, 
vart vaska støken og hengt på veggen...
Enkelt og greit

Og fornying vart det i massevis!
Så kjekt når så lite gjer så mykje...
Eg sat å lurte på om det hadde vore fint med tapet på kjøkkenveggen vår,
men tapet er så endeleg, og dyrt...



Ser at det var att ei skrukke på stoffet..hmmm
men men, det rettar seg vel etterkvart...



Synes fargane i stoffet passa så godt til resten på kjøkkenet,
utan at det vart FOR skrikande..

Ein kjekk vekestart..
Håpar din vart fin òg!

9 kommentarer:

takhøyde sa...

Du det var veldig fint!!
Flotte farger!!
Stoff på veggen er jo både billig og dekorativt - det vet både du og jeg ;)
Klem Heidi :)

Camilla sa...

Denne duken forelsket jeg meg fullstendig i da du først skrev om den! Den kledde jo fint å henge på veggen :)

KROnPRINSESSENE sa...

Så herlig forandring :)
Og smart...
Kjøkkenet ditt er så koselig og det er jammen meg bloggen din også :)
Klem May Helen

Dotty-love sa...

Så koselig et er hos deg! Digg duk, og den rosa krakken må jo være en lykke i seg selv. Ha en fin kveld!

PillePalle sa...

Det ble superfint! Kjøkken ditt er utrolig flott.
Klem, PiPa

s h i n e d e s i g n sa...

Det ble virkelig flott!! Og d beste er at d er så gjennomført, så deg :-)

Maskinistfrua sa...

Kjempe fint var det! Elsker fargekombinasjonen du har på kjøkkenet:) Kreativ dame må jeg si:)

☆Therese sa...

Lekkert!
Herlig farger og mønster, syntes det passet helt supert på kjøkkenet dit.
Så deilig når en, i utgangspunktet, "enkel" forandring gjør så mye for rommet.

E.R.R.Y sa...

Duken passar perfekt på väggen! Den liknar ju faktiskt en tapet.. :)